Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-01-30

Cykelblogg?

Dra mig baklänges, jag har ju en cykelblogg.
Jag kom på nyss att jag nog har en intressant pulsfil i min klocka. Kan ju se hastigheten före olyckan och kanske om pulsen gick upp i samband med den. Tyvärr var den ju inställd på att spara data var femtonde sekund. Så det ger nog inte så mycket. Hade varit ballt med ett SRM-vevparti i krocken. Det blev nog några watt ner i pedalen vid smällen..

Jag har väl inte officiellt bankat ut det. Men jag ska åka med Tune-nav i sommar. Prince och Princess som dom heter. Ska väga 189 och 104 gram. Finns i en rad färger att välja mellan, och jag valde svart. Visst. Håna mig och påpeka det fina i en färglad cykel. Men jag tänkte helsvarta hjul. Svarta kolfiberfälgar, svarta ekrar och svarta nav. Tror det kan bli mysigt ändå.

Tune säljs i Sverige genom Cyclecomponents.com. De har alltså gått från min officiella taxiresoriJönköpingsponsor till att också hjälpa mig med nav. Vad blir nästa steg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar