Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-04

Nu är det dags att göra natt..


Bilden är från tidigare idag. Hon har inga problem med att somna. Men på nätterna är hon rätt bra på att vakna. Speciellt när vi vuxna lägger oss.

Jag har lite bloggtorka just nu. Och cykeltorka. Jag vill köra distans dock. Det har jag fått ett sug efter. Men det måste vara bra distans. Några starka cyklister som inte tvekar på att ta i, vintriga vägar, sol, 2-3 minusgrader och det skall ske på MTB. Bör alltså först och främst skaffa mig en MTB, och sedan hålla koll på väderprognosen. Ett par mil norr om falun ska det ligga minst 3 decimeter vitt. Sen är det bara starka cyklister att träna med som saknas...

1 kommentar:

  1. Låter som riktigt fin vinterträning de. Lite kallare och sol här imorrn när vi ska köra hoppas jag.

    Finns väl starka cyklister som gillar att hos träna där eller har alla säckat ihop efter CX-cupen?

    SvaraRadera