Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-08

Nöje.


Ibland går jag in i vårt sovrum, längst inne där står dom. Fälgarna. Jag tar upp 261 gram fälg och granskar den noga. Tittar på ekerhålen och finnishen. smeker dess semiprofil och fantiserar om hur snabba dom kommer vara i sommar. Snurrar den lite i handen några gånger, kastar upp den i luften och tar emot den för att känna hur lätt den är.
Sen lägger jag försiktigt ner den i kartongen igen och släcker lampan efter mig när jag lämnar sovrummet..

2 kommentarer:

  1. Fint värre. Hur går det med naven då? Världens finaste nav om du frågar mig.

    Behöver du eller Ronya mer plats någon gång så kan jag ta över förvaringen av fälgarna och lådan. Helt gratis faktiskt.

    SvaraRadera
  2. låter precis som den tomtenisse som smyger omkring runt hjortronvägen, men jag trodde han var här för att hålla koll på barnen. är det i själva verket du som tisslar och tasslar i buskarna?
    /stef

    SvaraRadera