Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-08

Lucka 8.


Julkalendertävling!
Varje dag fram till och med julafton kommer jag ställa en fråga här på bloggen. Ni gissar/svarar genom att lämna en kommentar med gissning och givetvis ett namn.
Priser delas ut till dom fem bästa gissarna. Det gör alltså inget om ni missar en dag eller två. Det viktiga är att ha flest antal rätt när julafton har passerat.
Ni har fram till klockan 23.59 den aktuella dagen på er att svara på "dagens fråga".

Priser:
1. Hemligt pris.
2. Hemligt pris.
3. Hemligt pris.
4. Koskälla, värd 100 kr.
5. Koskälla, värd 100 kr.

Dagens fråga:
Hur många telefonnummer finns sparade i min mobiltelefon?
Den som gissar närmast vinner, om ingen gissar rätt.

Svara innan klockan 23.59 idag.
Rätt svar lucka 7: 667 unika besökare på en dag.

15 kommentarer:

  1. 268 nummer känns rimligt.

    //Markus Porath

    SvaraRadera
  2. 666

    Din bana till SM känns dock inte så rimlig... i alla fall inte för alla stackars funktionärer i Falu CK. Björn har en bättre bana, den är dessutom mer platt =D

    SvaraRadera
  3. Platt är för tjockisar!

    SvaraRadera
  4. Björn har en sämre och tråkigare bana. Det blir ju typ 5 ½ mil grusväg. Och det behövs inte så många funktionärer, annat än inne i Bjurs. Det är ju inte direkt några riksvägar som används.

    SvaraRadera
  5. 170st

    Jag hoppas på en rolig SMbana som passar mig så jag får ett bra resultat. :) Oavsett om det betyder Öijers eller Björns alternativ.

    SvaraRadera
  6. Jag litar osett på Öijers förmåga att lägga krävande banor värdiga ett SM. Berg är en del av MTB, och ju fler desto bättre.

    SvaraRadera