Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-07

Frälst.

Sitter och kollar igenom de flesta cyklistsidor jag känner till.
Jag blir glad när jag läser vad Mirella Ehrin skriver på sin blogg. CX-Cupsamordnare som jag är. Förhoppningsvis kan hennes glädje smitta av sig på några fler så det blir fler cyklister i cupen nästa höst.

Några citat från hennes cupupplevelser:
"det är bland det roligaste jag gjort."
"Jag tampades mot Emma Ferner från Borlänge om 5:e platsen båda dagarna men jag klantade till det och hon tog mig i spurten. Jaja, det var i alla fall väldigt roligt."
"Precis lika kul som tidigare lopp och det känns lite trist att det bara är nästa helg kvar på cykelcross säsongen."
"Det här gillar jag! Att efter tävlingen behöva kliva in i duschen med kläderna på för att allt bara var SÅ lerigt. Vilken grej. Jag är helt fast i detta och hoppas verkligen att det blir en fortsättning på cykelcross i Sverige."
"Blev passerad av många men slog Emma som jag tidigare har fajtats med mycket. Men det var inte det viktiga utan att det var så sjukt kul var hela grejen."

Där har vi alltså en som jag inte behöver övertyga om att vara med nästa höst.

1 kommentar:

  1. Läste det innan med, förstår verkligen att du blev glad.

    SvaraRadera