Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-03

Bilder på mig från helgen.

Nu har jag varit ute på en stöldturné på nätet..
Jag tycker att det är lite halvokej att stjäla sig själv. Hoppas ni som tagit fotona kan se mellan fingrarna när det gäller mitt övertramp.

Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Foto: www.bildcentralen.se


Sportklungan har gjort ett helt galleri med bara bilder på mig. Helt klart värt ett besök alltså. Tack och bock Sportklungan!
Foto: www.sportklungan.se


Foto: www.sportklungan.se


Foto: www.sportklungan.se


Foto: www.sportklungan.se


Foto: www.sportklungan.se


Foto: www.velonista.se


Foto: www.velonista.se


Foto: www.velonista.se


Foto: www.velonista.se


Det här blir dagens sista inlägg, ni kan alltså gå och lägga er nu. Det ska jag också göra. Omedelbums i säng!

3 kommentarer:

  1. Den första bilden i bloggen är riktigt schysst. Gött att se att du håller vad du skrev med. :)

    SvaraRadera
  2. Vit styrlinda med lerfläckar på...rätt PRO!!! Men varför har du benvärmare? Har du ingen linimentspons?

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad jag ska skylla på när det gäller benvärmarna, det var ju trots allt plusgrader. Liniment känns dock lite 80-tal så det undviker jag gärna.
    En annan miss är ju att jag faktiskt startade med två huvudbonader. Något som dock rättades till under loppets gång.
    Tillfällig sinnesförvirring får bli mitt försvar.

    SvaraRadera