Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-28

Vaknat på fel sida..

Japp. Idag vaknade jag på fel sida. Inte sedan februari har vågen visat över 70 kilo. Men nu har jag alltså åter hamnat på fel sida sträcket(70.1 kg). Det måste bero på kvällschipsen. Tjock som en julegris med andra ord. Risken för slakt är väl ganska stor känns det som, nu när julen närmar sig.

Tur då att jag kompenserat min fetma med ett par lättare bromsar. Igår när jag la mina gamla bromsar på vågen tänkte jag att dom nya bara var några gram lättare än dom gamla. Sedan insåg jag att jag jämförde ett par av dom nya mot en av dom gamla.
Gamla bromsarna vägde 311 med slitna belägg. Dom nya väger 187 med fräscha gummin. Alltså har jag tjänat 124 gram. På bromsarna.

1 kommentar:

  1. Nice, men så tajt bromsbeläggen sitter på bromsarna. Provat de med eller du tror inte på sånt utan kör tävling direkt? :)

    SvaraRadera