Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-03

Slutet är nära.

Jag ska ju sluta tävla i CX-Cupen efter denna säsong.
Bara två deltävlingar kvar nu. Cupen har ju inte riktigt gått som jag ville att den skulle gå. För mig personligen, som cyklist, alltså.
Det är bara två deltävlingar kvar och som bäst har jag blivit femma.

Vinner jag inte SM, så kör jag sista CX-cuptävlingen som elitcyklist den 30:e november.
Jag vill givetvis avsluta min karriär på topp.

Så om någon, mot förmodan, lyckas hålla min rulle i Jönköping så blir den tvåa.
Se det inte som ett hot, utan som ett löfte.

2 kommentarer:

  1. Vad kommer du ha för roll sen i CX sverige? Om du lägger ner cyklandet..Kommer du jobba mer med cupen och göra den större eller kommer du släppa allt vad de gäller CX.

    Jag och många är imponerade av vad du åstadkommit med cupen.

    SvaraRadera
  2. Hört att dom säjer grisblod på lidel....hihi

    SvaraRadera