Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-07

Panik, jag?

Sprang underbacke igår och justerade sadel och styre idag.
Desperat?
Stressad?
Prestationsångest?

Inte är det då tecken på självsäkerhet.
Det har ju inte riktigt gått som jag skrev till tomten och önskade i CX-cupen direkt.
Men inte beror det på sittställningen eller att jag sprungit för lite i underbacken.

Nej, det beror på för lite och för ostrukturerad träning.
Jag har dock bestämt mig för att strukturera dessa sista crossveckor.
Får se om det ger något.

Idag körde jag fem kvartar.
Det är grejer det. Jag brukar köra sex kvartar under vintrarna. Idag tog jag slut under den fjärde men fullföljde också den femte, enligt planen.
Sittställningen blev för övrigt grym.

Nu har jag och min kära fru tittat på Sex and the city.
Det är läggdags, så vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar