Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-15

Kass.

Idag har vi träningstävlat igen, gör inte så mycket annat känns det som.
Benen kändes som dom ska göra när man kört dubbelpass två veckor i rad, med enda skillnaden att jag kört 3 pass denna vecka. Och vilat igår. Det var bromsvätska i blodomloppet tror jag. Satan va sakta det gick. Ont överallt och låg fart.
Försökte ta i men var aldrig över syratröskeln i första heatet. I andra heatet körde jag bara två varv innan jag tog mitt förnuft till fånga och klev av. Moget att bryta träningstävlingar.
Men något är/var ju fel. Kan inte fatta. Jensa hade iaf lekstuga. Rätt okej, för honom. Bleckur kände sig bättre än senast och var bäste förlorare. Peter var strax bakom mig, Micke lekte runt lite och Janne hade av kedjan i första heatet.

Nu ska jag skala potatis och kolla vidare på Koppenbergcross. Det blir bra. Det bästa av två världar.
Men nu vet ni dagens viktiga, jag suger skit.

1 kommentar:

  1. Bästa av två världar med skal ifrån jorden och däck i jorden (leran). Skal och däck is the shit, not you. :)

    SvaraRadera