Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-08

Ja, jag ska fixa sidan..

Sponsorer och besökare har påpekat det.

Som det är nu är inte hemsidan och bloggen speciellt integrerade.
Snarare är bloggen och hemsidan som ett siamesiskt tvillingpar. Dom sitter ihop fast är två individer. Så vill jag inte ha det.
Så när jag har mer tid skall jag försöka åtgärda detta.

Har ni förslag på vad ni vill ha med eller se som nyheter med bloggen/sidan?

Lite trist är det ju att jag slutat räkna timmarna på Startsidan. Poängen med att räkna träningstimmarna på ett år försvann liksom där.
Men det blir totalt ungefär 500 timmar i år. Lite knappt.

Sidan Öijer där jag presenterar mig själv måste ju också fräschas upp.

Liksom alla sidor egentligen.
Länksidan ska jag uppdatera ockå. Hoppas jag kommer ihåg alla dom nya länkarna som ska in där..

Gästboken hade jag själv inte besökt på flera veckor, innan jag var in här om dagen och kollade. Rensade ut en hel del spam också, så nu är den iaf mindre stökig.

När allt detta skall ske vet jag faktiskt inte. Lär bli när jag har lite mer tid över. Någon gång efter CX-Cupen med andra ord...

Skulle behöva en ny bild till headern också. Bilden som är uppe nu är ju ganska fin, men från i våras. Passar visserligen ganska bra just nu också då det ligger lite snö här och där på marken.


Vad skulle ni vilja att jag publicerade på sidan? Hur intressant är det med träning och tävlingsinfo?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar