Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-20

Häpp häpp!

Lämnade Filip på dagis vid 9, nu är han hemma här och äter.
Dom ringde och sa att han hade feber och ont i örat, när jag kom dit sa dom att han var piggare och gladare igen...
Men han har nog lite ont i örat för han höll sig för örat i morse också. Men någon feber tror jag inte att han har.
Ebbah sover.
Ronya har varit på träning, men är nog på väg hem igen nu.

Jag sitter med Kartex uppe. Kul kul.
Kartor is the shit. Måste nog skaffa mig en sådan där cykel-GPS med karta i...
Det är ju liksom bara så jag.

Nu ska jag hjälpa Filip att få i sig lite föda. Han kollar på "Giki". Eller Tinky-Winky. Eller hur nu den där Teletubbien stavar sitt namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar