Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-14

Försovit oss.

Japp, idag försov vi oss. Hela familjen.
Rätt skönt ändå att få blunda lite extra. Vi vaknade klockan åtta. Filip kom in strax efter och väckte Ebbah... Ronya samlade kraft och fick upp Emily. Själv var jag klubbad, som vanligt. Det känns ungefär som om jag sovit tre timmar, varje natt. Börjar bli ganska drygt nu. Ska försöka få till en tupplur idag samtidigt som Fiffi sover middag.

Tyvärr regnar det nu. Så det blir ingen träning idag. ;)
Tyvärr också för jag ville ut och leka med Filip, igår såg det bra ut med ett par minusgrader på kvällen. Men nu är det alltså plusgrader och regn. Inte lika roligt lekväder.

Nu är det dags för Ebbah att äta frukost.

Vad ska ni träna idag? Jag kör rodel i TV-soffan tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar