Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-09

Dagen i korthet.

Sovmorgon till 9.
Filip, Ebbah och Ronya gav mig farsdagpresenter.
Frukost med frugan, saknar dagstidning.
Träningstävling med slitna ben.
Ännu en härlig "löpning" upp för underbacken.
Full fart hemma.
Matning och vila för dom små.
Tvättstuga, flera vändor med glad och intresserad Filip.
Matning av barn och slutligen sovdags för minstíngen.
Cyklar och handlar lite, kommer hem och Ebbah har vaknat igen...
Middag med frugan, Ebbah sitter i mitt knä.
Filips tur at lägga sig, går ganska bra även om han måste protestera lite.
Ronya pustar och frustar över Ebbahs olust till sömn.
Jag lyckas efter mycket om och men få henne att somna.
Nu sitter vi vid våra datorer och knapp-knapprar.

Jag har givetvis också besökt datorn ett otal gånger under dagen, och ätit mycket av en farsdagspresent...

1 kommentar:

  1. "Frukost med frugan, saknar dagstidning."

    Räcker inte mitt trevliga morgonhumör menar du??

    SvaraRadera