Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-16

Cykel - Skidskytte 1 - 0

Just nu ligger min blogg före Björn Ferrys i statistiken. Men jag gillar ju inte att tävla så jag bryr mig inte. Inte ett smack.

Ni vet väl vad ni ska göra idag kl. 15? Bra.

På onsdag kl. 16 kör vi träningstävling på Lugnet igen. Kom fyrkantig.

Idag fick jag sova till 9.20, visserligen med små avbrott givetvis, men ack så skönt ändå.

Det blev en fika med glass igår. Förstår att ni har undrat.

Nu ska jag bada Ebbah och sedan kanske gå ut med ungarna så Ronya kan återhämta sig grån morgonens äventyr. Ungarna hade givetvis varit jobbiga och till och med vägrat gå ut och leka, något dom annars tjatar om. Men när jag kom upp blev alla nöjda och glada.
Nu säger Ebbah att det är dags för dusch. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar