Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-14

Ursäkta mig..

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat er här idag.
Men jag har varit strängt upptagen med att styra upp ett par lätta MTB-hjul.
Har ni månne tips på:
- Fälgar
- Nav
Det ska, tyvärr, vara för skivbroms.
Ekrar blir väl DT aerolite och DT alunipplar till hjulpinnarna.

Jag har räknat lite, och landar på lite drygt 1100 gram. Men det måste gå att göra bättre(lättare). Fan, kan man inte fixa ett par vettiga hjul under kilot?

Det finns ju dom som tror att Mavics tubhjulsprototyper väger 1100. Men dom har fel. Annars hade jag givetvis skaffat sådana.

1 kommentar:

  1. Stans lättaste variant av Race-fälg låter som ditt givna val:
    http://www.justridingalong.com/shop.php?pid=481&product=180
    :-) T

    SvaraRadera