Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-11

Trött cyklist.

Jag är fan helt slut.
Mycket jobb och press som jag nu känner av..
Var nyss med Filip tills han nästan somnade, vill att han ska känna att jag finns där. Och inte att jag bara är borta.
Ronya har ju tagit hand om dom små idag. Verkligen superkvinna.
Ikväll stannade mamma och Lasse här lite extra så jag kunde ta hand om alla mina prylar och förbereda för morgondagen.

Fy fan för dubbelhelger säger jag bara.
Förut har jag bara gillat dom. Men nu som tvåbarnsfarsa är det inte så skoj.
Inte heller som cupsamordnare. Det blir liksom massor av saker att göra från det att man kommer hem på lördagkvällen, tills dess att man åker igen på söndag morgon.

Stort tack till Lasse som tar hand om min hoj i kväll så jag slapp det jobbet.

Nu är det mesta i ordning inför imorgon. Mamma och jag har fixat iordning fler koskällor och nya ledartröjor är packade.. Ska skriva ut några poänglistor inför imorgon bara.. Det gör jag imorgon bitti.

Nu ska jag äntligen stänga av burken och koncentrera mig på kolhydrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar