Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-25

Träningstävling

Idag har jag kört en träningstävling.
I första heatet körde först Bleckur och sedan Nilsson så fort att jag blev kissnödig i ryggen. Hängde med hyfsat ett tag, men fick sedan vika ner mig efter ett par varvs slit. Starka killar det där.
När jag körde heat ett kom jag på att film vore fränt.
Så jag hämtade några buntband och fäste mobilen fram på hjälmen...
Första försöket blev förstört för att en inställningsknapp hade blivit intryckt så den filmen var kass.
Jag stannade och gjorde ett nytt försök.
Tyvärr blev kameran(nåja, mobilen..) lite för mycket nedåtriktad.
Sista varvet följde jag från sidan, då var det lättare att filma.

2 kommentarer:

  1. Bättre film än ingen film. Verkar bli en grym bana på lördag. :)

    SvaraRadera
  2. Kommentarer överflödiga...

    SvaraRadera