Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-28

Straff.

Jag fick ihop 3 timmar och 40 minuter i sadeln idag.
Efter ungefär 1.20 började jag tappa trycket. Efter ungefär två timmar kom väggkänningarna. En tanke jag fick, var att ta närmsta vägen hem, och vara hemma om 30-40 minuter. Men jag slog bort den tanken fort. Nu hade jag ju äntligen chansen att straffa mig och banka in några timmar i benen.
Så jag gnetade på.
När jag kom hem firade jag med tårta och O'boy.

Kikade in på olika bloggsidor för att se om jag dominerar bloggsverige än. Gjorde väl inte riktigt det, men såg för första gången att jag håller bra klass lokalt:
"Mest besökta privata bloggarna i Falun
1 Öijer 2069
2 ~~sweetkay~~ 766
3 Kolportören 669
4 J O E L -FASHION FROM A GUY 650
5 Sandy 638
6 Pimli i vardagen 633
7 Galateas Livsirritationer 405
8 Om livet, döden och allt däremellan 234
9 glee 179
10 En satanists liv 157 "

Det kan bli lite vitt på marken i helgen, om man ska tro SMHI:

1 kommentar:

  1. Att kolla vädret på SMHI är ju lika bra som att be en 3åring gissa. Spana in yr.no där finns jäkligt bra prognoser, timme för timme och för massa mindre orter som Bjursås m.m.

    SvaraRadera