Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-07

Stor och liten.


Den lilla vägde vi igår. 6.6 kilo kärlek visade vågen. Den stora bebisen väger 11-12 ungefär.
Jag och Ebbah har hämtat Filip på dagis och går en liten promenad så Ronya kan plugga i fred.
Ingen powerwalk i nästan två timmar, som senast. Utan bara en lugn promenad för att se oss omkring lite.
Jag var uppe på Lugnet och tränade lite tidigare på dagen. Det gick bra men jag var lite för trött för att få ut det där lilla extra.
Har blivit ett par nätter med för lite sömn igen.
Får lov att bli skärpning med sömnen så jag kommer till Norberg med sprättben.
I fjol var jag som bäst 4a i en deltävling. Ska försöka förbättra den placeringen denna säsong.

Imorgon kl.16 är det tävlingsträning på Lugnets lätta crossbana. Komsi komsi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar