Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-30

Sovmorgon.

Igår var en ganska maxad dag.
Med mina mått mätt.
Med det i åtanke, samt att distanspasset i tisdags slaktade mina ben så hoppas jag att gårdagen visade upp en långsam Öijer.
Att jag hängde med hyfsat och blev fyra, trots att jag var kass.
Det skulle kännas bättre än att bli fyra när jag presterar på topp.
Så nu låtsas vi allihopa att jag var riktigt kass igår.

Igår kväll fick jag ett erbjudande om sovmorgon som jag givetvis accepterade.
Så idag sov jag nästan ända till 10.
Visserligen vaknade jag många gånger under natten och morgonen. Men till 10 var det längesedan som jag sov.

Både Yr.no och SMHI.se lockar med snöfall, från i natt till imorgon eftermiddag.
Och sedan minusgrader hela lördagen.
Det ser ut att bli snöcross.
GRYMT.

Nu är Ronya på stan, har tränat.
Svärmor gick just ut med dom större barnen för att handla lök m.m.
Jag har gett Ebbah mat och nu ska hon sova. Mer vila för mig alltså.

Idag ska Emily, Ronya, Filip och jag besöka simhallen. Simhallar/badhus är inte mina favoritplatser på jorden direkt. Men ibland måste även jag ta en för laget.
Det blir nog kul till slut.

I eftermiddag någon gång ska min fräna 09-cross komma.
Visserligen med bara ultegra, men det får gå ändå.

Nu ska jag nog försöka jobba ikapp lite i min mejlsamling. Ligger åter igen några dagar efter där. Jävla slarv. Samtidigt ska jag titta på årets världscuplopp i cyclocross. Det blir grymt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar