Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-18

Sex.

Sitter i bilen. Vi har lämnat av Micke och louise i Sundbyberg och ska nu till kontoret där vi bor..
Har mobilt bredband nu.
Jävligt skönt och smidigt. Så jag har kunnat uppdatera CX-Cupens hemsida. Dels på plats på Bosön men också nu på väg från tävlingen.
Darvell vann idag. Så nu har tre olika cyklister vunnit varsin tävling i CX-Cupens herrklass.
I damklassen blev det en sådan där spännande spurtuppgörelse och Sara Mustonen tog årets första cross-seger.

För egen del så cyklade jag ju för fösta gången idag efter en veckas förkylning. Kände mig lite tvungen för att samla poäng. Vill stå i första startledet på senare tävlingar så jag kan göra bra resultat mot slutet av cupen.
Missade täten, igen, och hamnade i en lite trio bakom.
Andra halvan av loppet körde jag ensam och kom i mål som sexa. Så det är jag nöjd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar