Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-11

Raceday

Allt har gått bra inför helgens tävlingar.
Både med generalsysslorna och cyklistsysslorna.
Det känns nästan lite för bra...
Det enda negativa som jag kan gräva fram är väl att jag har lurat en förkylning sedan i torsdags morse. Hoppas kunna lura den hela helgen också.
Förkylningsform är inte att leka med så har jag det kan det gå mycket bra idag.

Nu ska jag skriva ut en lapp på stationära.

Cykeln skall poleras och tempodräkterna skall packas.
Sedan är det nog inget mer..
Fan, det är för lätt, för bra.

På väg till Norberg ska jag ladda genom att titta på crosslopp från i fjol med världseliten i full fart.

Här hemma har Ronya fått ta ett stort lass senaste dagarna. Hon är guld.
Hur spenderade ni fredagskvällen?
Jag satt hela kvällen och uppdaterade cxcupen.se..
Inga pluspoäng på familjekontot där inte.

Nu ska jag byta blöja på Ebbah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar