Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-19

Nu drar vi.

Jag och Oscar är packade.
Nu ska vi packa in oss i bilen och hämta upp Micke.
Sen drar vi till Södertälje för fjärde deltävlingen i CX-Cupen.
Jag känner mig faktiskt bättre i kroppen idag än igår. Så det lovar ju gott.
Vi får se hur det går. Det viktiga är dock poäng, så jag får behållla min plats i första startled.
Igår tog jag, genom mina poäng, den sista platsen i första startled.
Lika många poäng som Robert Österling men med bättre placering i enskilt lopp. Viktigt.

I morse hade jag diskmedel i ögat. Verkligen en bra start på dagen. Fick mig att vakna till, så att säga.
Nå, nu ska vi dra. Hejdå

1 kommentar:

  1. Var det Oscar som hade droppat Yes i ögat på dig när du sov?

    SvaraRadera