Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-06

Nästan känd.

Ni kan få säga till era vänner att ni känner någon vars frus systers mans morbror och moster var med på Design Simon och Tomas på TV3 i kväll.

Just det.
Jag är nästan lite halvkändis nu.


Jag har inte skrytit så mycket om det jag nu ska skriva om.
Men några vet det.
Jag hade vilovecka förra veckan. Det är sant. VILA.
Inget jag brukar säga åt folk att göra, vila på slutet av säsongen.
Men jag har känt mig så jävla seg och allt arbete med Cupen och den lilla sömnen jag får hjälper inte till.
Så för att inte bränna sönder kroppen totalt, så vilade jag förra veckan. För att höja fräschnivån i benen.
Måndag och tisdag vilade jag helt. Onsdag träningstävlade jag, lät dock bli att 'gå på rött'. Torsdag vilade jag helt, fredag lekte jag teknikträning och lördag vilade jag helt. Och så igår, söndag, körde jag träningstävling och denna gång gick jag på, för att känna om det hänt något med kroppen.
Och det hade det.

Så nu ska jag försöka köra bra i helgen. Det är fan snart dags. På lördag smäller det. Tidigare år har jag varit nervös över mycket och känt mig stressad fram till startskottet ungefär. Än har jag inte känt något sådant.
Mer avslappnad än någonsin. Det kommer nog betala sig när det gäller min prestation som cyklist.
Men å andra sidan så har jag inte så mycket tid till att oroa mig heller, som jag haft tidigare år. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar