Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-17

Nästan frisk..

Fan.
Men kanske inte helt riktigt.
Dom senaste dagarna har det dock känts mycket bättre. På morgonen vaknar jag med halsont som försvinner efter frukost. Sen går jag bara runt och snorar.
Mot kvällen kommer lite hosta. Jag skulle vilja prova att rulla lite idag. För kanske är det bara som så att kroppen behöver lite hjälp att sparka ut det sista slemmet. Detta för att veta om jag kan köra imorgon eller ej.

Å andra sidan chansar jag hellre på att spara kroppen till söndagens lopp. Så hinner jag kanske bli 100% under morgondagen. Jag åker ner till Stockholm och Södertälje hur som helst. Tar med mig cykeln också. Kanske får en annan hoj med mig hem... Förhoppningsvis får jag också med mig ett tält ner. Men det beror lite på utrymmet i bilen.
Min mammas sambo är sjuk, annars hade jag åkt med dom. Så idag har jag haft lite resepyssel att göra.
Dags att skaffa körkort snart?

En till video från Bengt Engström, denna gång är det terränglöpning med cykel:

1 kommentar:

  1. Körkort är helt klart en bra att ha sak. Hoppas du blir helt frisk snart.

    SvaraRadera