Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-29

Något är fel.

Jag vann inte.
Inte heller var jag tvåa, eller ens trea. Utan fyra blev jag.
Jens, som är dödssjuk, vann en spurt före Bleckur.
Nilsson trea. Bästa Cykelcityåkare blev femma.

Emil Lindgren är anmäld till helgen och Bleckur klarar alltså mer än ett varv.
Kul med fler duktiga cyklister i tävlingarna.

Vi körde dock bara ett heat idag. Det började skymma när jag cyklade till träningen, och sista varvet var i totalt mörker. Men vi falubor kan iaf säga att vi kan banan ganska bra nu..
Tyvärr saknar jag fortfarande överväxeln. Jag hänger med hyfsat men mer är det inte.
Att hänga med är en sak, att ha power till att avgöra är något helt annat.

Nu skulle det sitta gott med något gott.

Jag har ju tyvärr missat att bjuda er på bra musik, här kommer en:

2 kommentarer:

  1. Laddar du till sådan där musik får du inte hamna på pallen. ;P

    SvaraRadera
  2. Jag har stora förhoppningar om att få Jamba som sponsor till CX-cupen, så alla kan få njuta av dessa skickliga musikproducenter i samband med deltävlingarna.

    SvaraRadera