Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-10-23

Godmorgon.

I natt vaknade Ebbah vid halv tre (helt normalt), jag fick i uppdrag att styra upp hennes föda ute i köket. När jag kom in igen så hade hon somnat om(extremt ovanligt).
Så det var bara att gilla läget och somna om. Skönt.
Klockan sex vaknade hon nu istället.
Även denna gång somnade jag om, och nu sitter jag med Emily och ser hur man gör för att äta frukosten så sakta som möjligt.
Även Filip verkar trött då han annars kliver upp mellan sju och halv åtta.

Kikade in på en rankingsida över bloggar. I sportkategorin ligger jag just nu 22:a.
Det borde jag givetvis vara jättenöjd med. Om det inte vore för att jag ligger placeringen efter en skidskytt...
21 Ferry Tales 2072
22 Öijer 1940
Men å andra sidan, har man kommit på idén "Pillesnas i vas" så förtjänar man nästan att ligga placeringen före mig.
Klicka här för att läsa mer om "Pillesnas i vas".

1 kommentar:

  1. Ferrys vas: "årets julklapp" - njae...

    Öijer, på Bloggtoppen (Sport) är du ännu bättre rankad, på 16:e plats. ;-)
    ...och eftersom det mest är hockeybloggar före så ligger du ju ännu bättre till - egentligen. ;-)

    SvaraRadera