Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-20

Rensning..

Många tycker att det bör rensas på förbundet.
Här om dagen avgick ordförande Björklund och igår avgick styrelseledamot Stenberg: http://www.cyclesport.se/nyheter.asp?newsid=12044&kat=0
Det tråkiga med en rensning är om dom som bör rensas istället rensar.

Kanske hela styrelsen avgår? Det vore ju spännande. Vad händer då?
Sju små negerpojkar har nu blivit fem.
Eller pojkar och pojkar, det är ju två kvinnor i styrelsen också.

Jag har faktiskt fått frågan en gång om jag skulle kunna tänka mig att sitta i styrelsen.
Det är ju en bra sak att göra, men jag kände att jag inte har tid nog till det.


Filip sover i sitt nya rum nu.
Det gick som vanligt ganska bra för honom att komma till ro och somna.


Här är en bild som ni kan få lägga ut på bloggar och hemsidor. Skriv en kommentar med länk till er sida så andra hittar dit.
Igår skickade jag ut ett MMS med en nyhet som ni inte kan läsa på något annat ställe.
Har ni inte registrerat er till CX-Cupens gratis MMS/SMS-tjänst så tycker jag att ni ska göra det. Gå in på http://www.cxcupen.se/ och klicka på kontakta. Skicka ett meddelande och ange ert mobilnummer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar