Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-02

Något nytt

Tjaba tjena!

Nu känner ni nog inte igen er, men ni har hamnat rätt.
Ni är fortfarande på Mr. Öijers sida.
Men, nu har jag lagt in en blogg på dagboksplatsen.

Anledningen till att jag gör detta är att jag vill kunna uppdatera vart jag än är. Med denna blogg kan jag dessutom lätt göra det med mobilen. Så räkna med att uppdateringsfrekvensen kommer öka, drastiskt.
Jag lade in gårdagens dagboksinlägg som första inlägg här på bloggen. Och två testinlägg med cykelbilder...
Testing testing.

För er del innebär detta bara att ni kommer bli än mer beroende av sidan. Och att ni kan lämna feedback till varje inlägg. Gästboken kan ni fortfarande använda för att lämna mer bestående spår.
Gamla dagboksinlägg ligger kvar på hemsidan under "dagbok". Ev. så kommer jag anställa någon sommarjobbare för att föra in alla inlägg på bloggen istället.

Det enda som stör mig just nu är reklamen överst på bloggsidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar