Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-21

Lucy

Efter att jag skrev senast om MMS/SMS-tjänsten på CX-Cupen så ramlade det in några fler telefonnummer till folk som ville ligga steget före.
Idag fick alla som är med där reda på vilken huvudsponsor CX-Cupen kommer ha denna säsong.
Ni andra får vänta lite till...
Eller registrera er nu.

Det är kul att folk intresserar sig för CX-Cupen.
Blir lika glad varje gång någon skickar in sitt mobilnummer för dom vill ha senaste nytt.
Eller när någon skriver att dom ska köra cupen eller någon deltävling. Oavsett om dom skickar ett mejl till mig och berättar det eller skriver på sin blogg/hemsida eller kanske på Happymtb om det.
Det värmer och jag känner mig stolt. Jag är stolt över varenda jävel som ställer sig på startlinjen i någon av CX-cupens deltävlingar. Varje person räknas.


Filip sover i sin säng, i natt sov han hela natten och sa något på morgonen som Ronya hörde. Så jag gick dit och kikade och där satt han yrvaken i sin nya säng i sitt nya rum.
Ebbah sover också i sin säng nu.
Har börjat bli lite mer uppmärksamhetskrävande...
Emily sover i soffan där jag och Ronya sitter med varsin dator. Hon har sedan i fredags tror jag blivit fruktansvärt rädd. Natt, kväll eller dag spelar ingen roll. Det som utlöste det hela var en bild på Lucy.

Och eftersom alla, enligt Ronya, bör veta vem den där Lucy är, så tänker jag inte gå in på det närmre..

1 kommentar:

  1. Klart alla vet vem Lucy är. Till å med Emily vet ju. Tattaren!
    Skulle du bli rädd för Lucy?
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5e/Australopithecus_afarensis.JPG

    SvaraRadera