Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-01

Grattis!

Ny månad, ny dagbokssida.

Jag har nog något skit i kroppen..
Men eftersom så många andra bloggar om sina problem, och ni säkert inte vill läsa en ingående berättelse om alla mina problem så slutar jag här.

Fredrik Ericsson är inte stark, det är alla andra som är svaga.Först soloutbrytningen i Irland runt, och igår en andraplats.
Satan i gatan.
Och grattis!

Grattis också till hans adept, Benny Andersson som tog brons vid Veteran-VM i helgen.

Grattis också till Lars Bleckur som förnedrade alla på Bockstensturen genom att köra halva loppet solo och vinna med stor marginal.

Grattis också till Mikael Salomonsson som hade snabbaste näst sista mellantid och tredje snabbaste sista mellantid (bara 5 sekunder från bästa tid) på Bockstensturen.
Att vara stark på slutet är en egenskap jag bör fila lite på...

Mr. Grimbeck, eller kanske Niklas..
Jag har en Maximflaska som nog tillhör någon av er. Råkade stjäla den från er snälla mamma/langare, som höll fram en flaska då jag själv saknade en och var väldigt törstig.
Bra kört också förresten grabbar.
Grattis till er båda!

Till sist vill jag avsluta med, ett stort jävla grattis, till mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar